Про нас

Знайомтесь.

Є професія у світі - 
Серце віддавати дітям!


Колектив  методичного об'єднання вчителів початкових класів налічує 14 педагогів, серед них:

  • спеціалістів вищої категорії - 4;
  • мають звання "старший учитель" - 3;
  • спеціалістів першої категорії - 2;
  • спеціалістів другої категорії -7;
  • спеціалістів - 1


Перша людина, яка зустрічає майбутніх першокласників у школі Бабакіна Н.І. - заступник директора з навчально-виховної роботи




Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів Солодовникова О.М. - спеціаліст вищої категорії, має звання "старший учитель"
Стаж роботи - 36 років

Методична тема: "Використання технології критичного мислення в початкових класах"

 Бондаренко О.Г. спеціаліст вищої категорії
 Стаж роботи - 21 років

 Методична тема: "Використання ІКТ на   уроках за інноваційно – модульною освітньо   – виховною програмою «Абетка харчування»"



 Держак Є.В. -спеціаліст другої категорії
 Стаж роботи - 10 років
 Методична тема:"Формування творчої   особистості молодших школярів шляхом         використання інноваційних технологій"



 Зоріна Г.І. - спеціаліст вищої категорії, має   звання "старший учитель"
 Стаж роботи - 43 роки
 Методична тема: "Розвиток пізнавальної   активності учнів на уроках математики"




 Карташова Н.А. - спеціаліст вищої   категорії, має звання "старший учитель"
 Стаж роботи - 39 років
 Методична тема: "Формування   компетентностей та пізнавальної діяльності   учнів в рамках реалізації науково –   педагогічного проекту «Інтелект України»"


 Неділько Т.В. - спеціаліст першої категорії
 Стаж роботи - 20 років
 Методична тема: "Нестандартні форми   роботи на уроках, як засіб формування   комунікативної компетентності учнів   початкових класів"



  Тимченко Т.В.  - спеціаліст першої категорії
 Стаж роботи -13 років
 Методична тема:"Критичне мислення як   засіб формування та розвитку молодших   школярів" 


 Єременко Ю.С. - спеціаліст другої   категорії
 Стаж роботи - 10 років
 Методична тема: "Впровадження   здоров'язберігаючих технологій в   практику роботи початкової школи  
      
 Єлькіна О.Ю. - спеціаліст другої категорії
 Стаж роботи - 6 роки
 Методична тема - "Розвиток пізнавальної   активності учнів початкових класів   відповідно до вимог НУШ"

  Глушкова В. Ю. - спеціаліст другої           категорії

  Стаж роботи 13 років

 Методична тема - "Розвиток критичного   мислення молодших школярів"




  Зінченко Н. В. - спеціаліст другої категорії

  Стаж роботи - 1 рік

 Методична тема - "Використання   ТРКМ на уроках в початкових класах



  Бражко Л.В. - спеціаліст другої категорії
   Стаж роботи - 3 роки
 Методична тема - "Розвиток критичного   мислення молодших школярів"






 Шутєєва О.Ю - спеціаліст
 Стаж роботи - 14 років
 Методична тема - "Формування   математичної компетенції в учнів   початкових класів"




 Велічева Н.Г. - вихователь     ГПД, спеціаліст другої категорії
 Стаж роботи - 
 Методична тема - "Використання   здоров'язбережувальних технологій у   ГПД"





Методична тема, над якою працює МО

 Розвиток критичного мислення молодших 
школярів з використанням кінезіологічних технологій
Основні цілі та завдання:
ü Формування нового стилю мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позиції і точок зору, альтернативності прийнятих рішень.
ü Розвиток таких базових якостей особистості, як критичне мислення, рефлексивність, комунікативність, креативність, мобільність, самостійність, толерантність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності.
ü Розвиток аналітичного, критичного мислення.

I етап: 2015 – 2016 н.р. –
      Науково -  теоретична обґрунтування даної проблеми «Розвиток критичного мислення молодших школярів з використанням кінезіологічних технологій» та шляхи її реалізації

-       Вивчення рівня розвитку навчальних досягнень учнів, їх розвитку
-       Анкетування, діагностування вчителів та учнів

II етап: 2016 – 2017 н.р.
-       Вивчення літератури з даної проблеми
-       Ознайомлення членів МО з досягненнями науки в сфері застосування новітніх технологій, кінезіологічних технологій

III - IV етапи: 2017 – 2019 н.р. –
        Науково -  практичне оволодіння  проблемою «Розвиток критичного мислення молодших школярів з використанням кінезіологічних технологій»

-       Показові  інноваційні уроки
-       Проведення педагогічних читань
-       Створення банку інформації щодо впровадження проблеми в навчально – виховний процес
-       Творчі звіти кращих вчителів за результатами роботи над методичною темою

V етап: 2019 – 2020 н. р.
           Узагальнення результатів впровадження передового досвіду в практику роботи 
-       Оформлення результатів досліджень
-        Висвітлення досягнутих конкретних результатів
-       Підбиття підсумків роботи ШМО з проблеми



Комментариев нет:

Отправить комментарий