Знайомтесь.
Є професія у світі -
Серце віддавати дітям!
- спеціалістів вищої категорії - 4;
- мають звання "старший учитель" - 3;
- спеціалістів першої категорії - 2;
- спеціалістів другої категорії -7;
- спеціалістів - 1
Перша людина, яка зустрічає майбутніх першокласників у школі Бабакіна Н.І. - заступник директора з навчально-виховної роботи
Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів Солодовникова О.М. - спеціаліст вищої категорії, має звання "старший учитель"
Стаж роботи - 36 років
Методична тема: "Використання технології
критичного мислення в початкових класах"
Бондаренко О.Г. - спеціаліст вищої категорії
Стаж роботи - 21 років
Методична тема: "Використання ІКТ на уроках за інноваційно – модульною освітньо – виховною програмою «Абетка харчування»"
Держак Є.В. -спеціаліст другої категорії
Стаж роботи - 10 років
Методична тема:"Формування творчої особистості молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій"
Зоріна Г.І. - спеціаліст вищої категорії, має звання "старший учитель"
Стаж роботи - 43 роки
Методична тема: "Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках математики"
Карташова Н.А. - спеціаліст вищої категорії, має звання "старший учитель"
Стаж роботи - 39 років
Методична тема: "Формування компетентностей та пізнавальної діяльності учнів в рамках реалізації науково – педагогічного проекту «Інтелект України»"
Неділько Т.В. - спеціаліст першої категорії
Стаж роботи - 20 років
Методична тема: "Нестандартні форми роботи на уроках, як засіб формування комунікативної компетентності учнів початкових класів"
Тимченко Т.В. - спеціаліст першої категорії
Стаж роботи -13 років
Методична тема:"Критичне мислення як засіб формування та розвитку молодших школярів"
Стаж роботи - 10 років
Методична тема: "Впровадження здоров'язберігаючих технологій в практику роботи початкової школи
Єлькіна О.Ю. - спеціаліст другої категорії
Стаж роботи - 6 роки
Методична тема - "Розвиток
пізнавальної активності учнів початкових класів відповідно до вимог НУШ"
Глушкова В. Ю. - спеціаліст другої категорії
Стаж роботи 13 років
Методична тема - "Розвиток критичного мислення молодших школярів"
Зінченко Н. В. - спеціаліст другої категорії
Стаж роботи - 1 рік
Методична тема - "Використання ТРКМ на уроках в початкових класах
Бражко Л.В. - спеціаліст другої категорії
Стаж роботи - 3 роки
Методична тема - "Розвиток критичного мислення молодших школярів"
Шутєєва О.Ю - спеціаліст
Стаж роботи - 14 років
Методична тема - "Формування математичної компетенції в учнів початкових класів"
Велічева Н.Г. - вихователь ГПД, спеціаліст другої категорії
Стаж роботи -
Методична тема - "Використання здоров'язбережувальних технологій у ГПД"
Методична тема, над якою працює МО
Розвиток критичного мислення молодших
школярів з використанням кінезіологічних технологій
школярів з використанням кінезіологічних технологій
Основні цілі та завдання:
ü
Формування
нового стилю мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість,
рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позиції і точок зору,
альтернативності прийнятих рішень.
ü
Розвиток
таких базових якостей особистості, як критичне мислення, рефлексивність,
комунікативність, креативність, мобільність, самостійність, толерантність,
відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності.
ü
Розвиток
аналітичного, критичного мислення.
I етап: 2015 – 2016 н.р. –
Науково -
теоретична обґрунтування даної проблеми «Розвиток критичного мислення
молодших школярів з використанням кінезіологічних технологій» та шляхи її
реалізації
- Вивчення рівня розвитку навчальних досягнень
учнів, їх розвитку
- Анкетування, діагностування вчителів та учнів
II етап: 2016 – 2017 н.р. –
- Вивчення літератури з даної проблеми
- Ознайомлення членів МО з досягненнями науки в
сфері застосування новітніх технологій, кінезіологічних технологій
III - IV етапи: 2017 – 2019 н.р. –
Науково - практичне оволодіння проблемою «Розвиток критичного мислення молодших школярів з використанням
кінезіологічних технологій»
- Показові
інноваційні уроки
- Проведення педагогічних читань
- Створення банку інформації щодо впровадження
проблеми в навчально – виховний процес
- Творчі звіти кращих вчителів за результатами
роботи над методичною темою
V етап: 2019 – 2020 н. р.
Узагальнення результатів
впровадження передового досвіду в практику роботи
- Оформлення результатів досліджень
- Висвітлення досягнутих конкретних
результатів
- Підбиття підсумків роботи ШМО з проблеми
Комментариев нет:
Отправить комментарий